Caută pe acest blog:

18 iunie 2012

Reînnoirea certificatului digital

Întrucât în vara anului trecut, utilizarea semnăturii digitale a devenit obligatorie în vederea depunerii anumitor declaraţii fiscale, un număr mare de contribuabili a făcut demersuri pentru obţinerea certificatului digital calificat. Însă, potrivit legii nr.455/2001, valabilitatea certificatului digital este de un an de zile, drept pentru care contribuabilii sunt nevoiţi să îl reînnoiască.

Pentru cei care fac demersurile de reînnoire a certificatului înainte ca acesta să expire, procedura este extrem de simplă şi rapidă fără a necesita prezenţa solicitantului la sediul certSIGN, şi anume prin:
  • transmiterea online a documentului de identificare semnat electronic urmată de trimiterea prin poştă/curier sau la un partener certSIGN a contractului şi dovada plăţii
  • depunerea documetelor şi a token-ului USB de către titularul certificatului la un reprezentant al furnizorului sau chiar la sediul acestuia

De asemenea, cu 30 de zile înaintea expirării valabilităţii certificatului digital, contribuabilii vor primi din partea certSIGN un e-mail de înştiinţare în care sunt precizate documentele necesare şi instrucţiunile de reînnoire.

Important de menţionat este faptul că la reînnoirea certificatelor digitale, solicitanţii beneficiază de o serie de avantaje din partea certSIGN, şi anume:
  • 3 luni de utilizare gratuită a celei mai noi aplicaţii tip soft legislativ
  • 1 voucher de 100 de lei pentru achiziţionarea de produse financiar-contabile, editate de cea mai mare editură de profil din ţară
  • 1 voucher de 300 la încheierea unui abonament de 1 an de zile pentru cel mai accesat portal de contabilitate
  • arhivare electronică cu valoare legală, gratuit pentru toţi clienţii. Utilizând acest serviciu, puteţi arhiva timp de un an, cu aceeaşi valoare ca şi originalul, toate declaraţiile fiscale transmise online către ANAF

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu