Caută pe acest blog:

20 februarie 2012

Asistenţă telefonică de la ANAF


Cu siguranţă există momente în care situaţiile şi problemele cu care ne confruntăm ne depăşesc, în special în privinţa administrării unei afaceri, de aceea sfatul unui expert este mai mult decât binevenit. Drept urmare, astăzi vom vorbi despre iniţiativa Agenţiei Naţionale pentru Administrare Fiscală de a introduce serviciul de asistenţă telefonică ANAF.

Exista şi până în momentul de faţă un număr pentru apelurile de urgenţa în cadrul Direcţiei generale de metodologii fiscale, îndrumare şi asistenţă contribuabili, însă cererile de asistenţă au fost mai mari decât se credea iniţial. Au fost, aşadar mobilizaţi un număr considerabil de specialişti în consultanţă fiscală pentru a fi la dispoziţia clienţilor, în orice moment.

Fie că este vorba despre taxe şi impozite, declaraţii, proceduri de înregistrare corectă, tot ce înseamna TVA-ul, rambursări, plăţi, lămuriri privind codul CAEN sau o nouă ordonanţă, clienţii pot apela la serviciile de asistenţă telefonică ale ANAF pentru nelămuriri şi îndrumări. Trebuie menţionat faptul că, în cadrul acestui serviciu telefonic de asistenţă fiscală, specialiştii beneficiază de pregătire profesională prin intermediul training-urilor anuale precum şi ori de câte ori intervine vreo modificare legislativă în domeniu.

A fost înfiinţat câte un centru de asistenţă a contribuabililor ANAF în fiecare judeţ din ţară. Pentru judeţul Timiş, numerele de asistenţă telefonică sunt 0256 / 493.680 sau 031.403.91.60. Pentru probleme mai complexe vă puteţi adresa direct la ghişeele organelor fiscale locale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu