Pentru că articolul precedent prezintă principalii paşi în crearea unei afaceri sau a unei societăţi, astăzi vom vorbi despre promovare. Atunci când ne aflâm la început de drum pe piaţa afacerilor, promovarea este unul dintre elementele cheie pentru succesul afacerii noastre. Prin promovare ne facem cunoscuţi şi, drept urmare, atragem clienţi.
Cu toate acestea promovarea presupune o serie de costuri, lucru nu tocmai îmbucurător pentru firmele mici. Acestea nu pot opta pentru strategiile de promovare ale firmelor mari şi, astfel, trebuie să adopte căi mai simple de promovare, care, de altfel, sunt foarte eficiente.
Tehniciile şi strategiile de promovare a unei afaceri sunt multiple. Iată câteva ponturi de promovare în funcţie bugetul dedicat acestui aspect.
Avem aşadar:
- Promovarea outdoor prin panouri publicitare sua electronice, bannere, mesh-uri (plase de vinil printate cu inscripţiile companiei), publicitate pe mijloace de transport etc.
- Producţia publicitară prin instrumente de scris, mape, genţi, gadgeturi, articole pentru birou, articolele de vestimentaţie personalizate, sistemele de expunere, articolele de publicitate stradală, autocolante, carduri de acces personalizate
- Campanii de imagine prin intermediul cărora se comunică atributele relevante pentru o afacere, marcă, promoţie etc.
- Publicitatea online care este din ce în ce mai populară, fiind şi cea mai facilă şi mai puţin costisitoare tactică de promovare. Aceasta se poate realiza prin pagini web, newsletter, e-mail pentru a atrage atenţia publicului dorit. Să nu uităm, bineînţeles, site-urile de socializare care sunt folosite şi pentru promovarea afacerilor
După cum observăm, strategiile de a ne face cunoscuţi pe piaţă sunt numeroase şi putem alege după bunul plac, in funcţie de bugetul disponibil. Pentru o bună promovare puteţi apela la diverse firme specializate pe probleme de marketing şi publicitate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu